Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi wzap z miasteczka Ursus. Mam przejechane 28766.66 kilometrów w tym 76.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.02 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy wzap.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w kategorii

technika

Dystans całkowity:147.30 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:05:54
Średnia prędkość:15.19 km/h
Liczba aktywności:7
Średnio na aktywność:21.04 km i 1h 28m
Więcej statystyk
Dane wyjazdu:
21.20 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Chińczyk

Dojazd

Środa, 24 lutego 2021 · dodano: 24.02.2021 | Komentarze 0

Kategoria technika


Dane wyjazdu:
4.40 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Test wolnobiegu

Sobota, 9 stycznia 2016 · dodano: 13.01.2016 | Komentarze 0

Test zamontowanego wolnobiegu + dojazd z rana.
Kategoria roboczo, relax, technika


Dane wyjazdu:
24.30 km 0.00 km teren
01:42 h 14.29 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Piastów

Wtorek, 4 lutego 2014 · dodano: 04.02.2014 | Komentarze 0

Zakupy, lekarz, finalnie Piastów. Czyszczenie napędu mukofem. Ten sam tłusty badziew co finiszlajn, z tą różnicą, że w spreju i z lepszym marketingiem. Finał jest taki, że nieźle się trzeba ubabrać, by napęd ładnie wyczyścić, cudów nie ma. Do testowania zostaje jeszcze mleczko pedros.
Kategoria relax, roboczo, technika


Dane wyjazdu:
28.90 km 0.00 km teren
01:53 h 15.35 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Dojazd

Piątek, 27 września 2013 · dodano: 29.09.2013 | Komentarze 0

W drodze powrotnej kupiłem tylną lampę, w Hali Kopińskiej zrobiłem zakupy. Wieczorem (już chyba w nocy) test lampy w wycieczce do monopolu przy Cierlickiej. Montaż sprawny, pomimo zgubienia jednej zawleczki przy dynamie.

Wyszło jednak, że Łukasz miał rację. Lampa ledowa święci jaśniej, żarówki nie palą się tak szybko, świeci równomiernie i podtrzymuje świecenie przez jakiś czas, tak że jest się widoczny na postojach.
Kategoria relax, roboczo, technika


Dane wyjazdu:
9.50 km 0.00 km teren
00:40 h 14.25 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Działa

Sobota, 14 września 2013 · dodano: 15.09.2013 | Komentarze 8

Korba zamontowana wraz z nowym łańcuchem, przerzutka przednia i manetka zdemontowane. Zmiana napędu i demontaż dodatków dała uzysk przeszło 1kg.

Zdemontowana manetka i przednia przerzutka © wzap


Pięknie wszystko chodzi. Pierwsze 3 koronki dają zbyt ciężkie przełożenie. Dobrze, że nie założyłem wolnobiegu 1rz, bo mógłby się okazać źle dobrany. Teraz wiem jakie przełożenie będzie właściwe przy singlu.

Przejażdżka po zakupy.

Nowy napęd © wzap
Kategoria relax, technika


Dane wyjazdu:
26.90 km 0.00 km teren
01:39 h 16.30 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Ostatni dojazd przed wymianą napędu.

Poniedziałek, 9 września 2013 · dodano: 12.09.2013 | Komentarze 0

W międzyczasie zakup serii kluczy i łańcucha. Wczoraj, tj. 11 września, udało mi się zdjąć wielotryb. Jest w porządku, więc narazie zostaje. Po wyczyszczeniu (ileż brudu między koronkami) z powrotem go wkręciłem. Problem był wcześniej z wykręceniem - by dostać się tam kluczem trzeba odkręcić oś, co spowodowało wysypanie kulek. Samo odkręcenie też nie było łatwo, chodzi o problemy z odkręceniem przeciwnej śruby - nie ma jak złapać gwintu gdy jedna śruba jest już luźna. Po zamontowaniu wszystkiego koło chodzi luźniej - było za mocno skręcone, lecz chyba dostało się do piasty trochę piachu (łożysk nie czyściłem tylko na żywce włożyłem je z powrotem z podlogi) bo coś nieprzyjemnie chrobocze.

Wielotryb shimano © wzap


Poza tym to korba zdjęta i przerzutka wyczyszczona. Pozostaje wszystko złożyć i zdemontować tylną przerzutkę.
Kategoria roboczo, technika


Dane wyjazdu:
32.10 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Dojazd + 1 krok do wymiany napędu

Piątek, 6 września 2013 · dodano: 07.09.2013 | Komentarze 2

Padło na indyjskiego producenta Suncross. Niestety Romet Wałcz był tylko pod łańcuch 1/2-1/8.

Korba suncross + klucz © wzap


Zaletą suncrosa jest cena. Korba i klucz kosztowały mnie około 70 zł. Korba waży około kilograma, ciekaw jestem ile waży 3rzędowa chińszczyzna w arkusie. Robi się tak, że teraz wszystko to Azja. Trzeba pamiętać, że taki lansiarski Raleigh to też Suncross, musieli hindusi coś kupić, bo rowery z logiem Suncross to nędza straszna na rynek krajowy i klient z zachodu by tego nie wziął. Korby "legendarnej" angielskiej firmy Sturmey coś tam to dla przykładu tajwański Sunrace z tą różnicą, że sturmeje się ładnie świecą, są zapakowane w pudełku i kosztują 4x tyle co Sunrace. Szkoda mi tego Rometa ale moja jedna korba za bardzo ich nie wesprze.
Kategoria roboczo, technika