avatar Ten blog rowerowy prowadzi wzap z miasteczka Ursus. Mam przejechane 28766.66 kilometrów w tym 76.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.02 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy wzap.bikestats.pl

h km/h:

Dojazd + 1 krok do wymiany napędu

Piątek, 6 września 2013 · dodano: 07.09.2013 | Komentarze 2

Padło na indyjskiego producenta Suncross. Niestety Romet Wałcz był tylko pod łańcuch 1/2-1/8.

Korba suncross + klucz © wzap

Zaletą suncrosa jest cena. Korba i klucz kosztowały mnie około 70 zł. Korba waży około kilograma, ciekaw jestem ile waży 3rzędowa chińszczyzna w arkusie. Robi się tak, że teraz wszystko to Azja. Trzeba pamiętać, że taki lansiarski Raleigh to też Suncross, musieli hindusi coś kupić, bo rowery z logiem Suncross to nędza straszna na rynek krajowy i klient z zachodu by tego nie wziął. Korby "legendarnej" angielskiej firmy Sturmey coś tam to dla przykładu tajwański Sunrace z tą różnicą, że sturmeje się ładnie świecą, są zapakowane w pudełku i kosztują 4x tyle co Sunrace. Szkoda mi tego Rometa ale moja jedna korba za bardzo ich nie wesprze.