avatar Ten blog rowerowy prowadzi wzap z miasteczka Ursus. Mam przejechane 28766.66 kilometrów w tym 76.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.02 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy wzap.bikestats.pl

Dokręcanie w końcu miesiąca.

Wtorek, 30 kwietnia 2013 · dodano: 30.04.2013 | Komentarze 2

Wcześniej pojawiały się wymówki - 10 godzin pracy, kapryśna żona, dwójka dzieci, siedzenie po nocach, skłonność do używek; ale temu, że mniej km w wiosennym kwietniu niż w zimowym marcu równa się regres, zaprzeczyć się nie da. W końcu miesiąca wypada wolny wieczór z racji tzw. święta pracy, mobilizował mnie też Łukasz na jednym z wcześniejszych wpisów, była też irracjonalna chęć, że tak nie może być. Wszystko to razem sprawiło, że ok. 22.30, śpiący i zmęczony, wsiadłem na rower i przejechałem się na Starą Ochotę. Niezła aberracja, ale mniejszy słupek w wiosennym kwietniu od słupka z zimowego marca byłby wrzodem na tym blogu, symbolem jakiejś niemocy.

Przebieg dystansu: a.) dojazd i powrót z pracy, b.) Ursus - zakupy i poczta, c.) Ochota. Najciekawsze były odcinki w kierunku Ochoty z dynamem i pod wiatr. Powrót piękny. Otwieram zasłużone piwo.