avatar Ten blog rowerowy prowadzi wzap z miasteczka Ursus. Mam przejechane 28766.66 kilometrów w tym 76.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.02 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy wzap.bikestats.pl

Piękny roboczy dojazd

Czwartek, 28 lutego 2013 · dodano: 28.02.2013 | Komentarze 2

Wstałem wcześnie, więc bez zbytniego naciskania dojechałem sobie do centrum. Po pracy również było miło - śródmieście wieczoram, kontrast biurowców i kamienic, ostatni gwar miasta tego dnia, bo towarzystwo rozjeżdża się do domów, sypialń Ursusa, Ursynowa, Jaktorowa, Ochoty, Włoch, Grójca, Raszyna - można by tak bez końca, bo wielka jest Warszawa i jej aglomeracja.

Wieczorem wiatr w twarz przypomniał po co są trudności. Jadłem obiad po drodze i kręcę regularnie, więc pomimo względnie niskiej prędkośi jechało się przyjemnie, w skupieniu na napędzie i nogach, z sakwami zapakowanymi, konsekwętnie do przodu - jest w tym urok. Też urok namiastki świeżego północnego powietrza. Coraz lepsza średnia - brak śniegu robi swoje ale też kręci się dobrze.
Kategoria relax, roboczo

wzap
| 09:48 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Gdy ma się czas i zapomni się o średniej, to wiatr mi nie przeszkadza. Gorzej jak się człowiekowi śpieszy, jest on wtedy czynnikiem decydującym o spóźnieniu.
lukasz78
| 21:52 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj Mi też wiatr dzisiaj dał w kość... Cieszyłem się, jak lekko i łatwo jedzie się z Bielan do centrum. Powrót był mniej łatwy :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sobot