avatar Ten blog rowerowy prowadzi wzap z miasteczka Ursus. Mam przejechane 28766.66 kilometrów w tym 76.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.02 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy wzap.bikestats.pl

Piastów

Niedziela, 3 lutego 2013 · dodano: 03.02.2013 | Komentarze 2

Z rdzą słabo się jeździ. Koło sklepu z piwem - celu mojej piastowskiej wycieczki, taki oto zabytek początku wieku minionego, ewentualnie końca XIX.

Piastów, ul. Godebskiego © wzap
Kategoria relax

wzap
| 07:59 wtorek, 5 lutego 2013 | linkuj Nie ma obaw - zabytek jest w wojewódzkim rejestrze. Wraz z oficynami tworzy zespół. Wg rejestru jest to willa Adelajda vel "Biały pałac" z początku XXw. Oficyny są w stanie dobrym, z tego co widziałem są nawet zamieszkane.

Pozdrawiam.
oelka
| 22:28 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj W pierwszej chwili ten biedny budynek skojarzył się mi z siedzibą władz w Brwinowie. Ale to tylko bardzo luźne skojarzenie. Muszę do Piastowa podjechać w miarę możliwości, zanim tam wkroczy jakiś developer.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nieob