avatar Ten blog rowerowy prowadzi wzap z miasteczka Ursus. Mam przejechane 28766.66 kilometrów w tym 76.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.02 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy wzap.bikestats.pl

Dojazd do pracy

Wtorek, 30 października 2012 · dodano: 30.10.2012 | Komentarze 2

Rano cieplej niż wczoraj a ubiór ten sam, tak że momentami zwalniałem, by się nie spocić. W II części interes na skrzyżowaniu Twardej i Żelaznej, powrót alejami od pl. Zawiszy.

Zysk z roweru: 10zł 40gr

wzap
| 22:19 środa, 31 października 2012 | linkuj Nie wliczam dodatkowych kalorii - jeść i tak trzeba, więc jak już inwestuję w posiłek, to koszt krańcowy większej porcji jest niewielki, tak że go nie wliczam. No chyba, że łapie głód na mieście, więc wtedy 13 zeta falsyfikuje cały bilans:)

Pozdrowienia
lukasz78
| 13:39 środa, 31 października 2012 | linkuj Zysk to 9 zł, bo koszt przejechania 1 km rowerem to 5-7 groszy, przynajmniej u mnie tak to jest :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losis