avatar Ten blog rowerowy prowadzi wzap z miasteczka Ursus. Mam przejechane 28766.66 kilometrów w tym 76.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.02 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy wzap.bikestats.pl

Rower:Składak

Wsparcie warszawskiego ZTM dla transportu rowerowego. Nie kupuję miesięcznego.

Poniedziałek, 15 października 2012 · dodano: 16.10.2012 | Komentarze 6

Zachęcony ciepłym, bezwietrznym wieczorem, na zakupy wybrałem się moją zdezelowaną hybrydą. Ochotę miałem wielką, to jest, jak to inni blogerzy opisywali - cykloza. Po tygodniu bez roweru po łikendzie rowerowym nogi wręcz domagają się kręcenia.

Oczywiście wymiar tego wpisu jest symboliczny. Hybryda działa tylko na przełożeniu 3cim lub 1szym z przodu i przeciwnym do przedniego z tyłu. Nie da się tym dalej pojechać jak na zakupy. Ten rower już dogorywa. Trzeba zakupić nowy, jakąś jednorazówkę do dojazdów do pracy. Mój typ to Arcus Romet za 6 stówek. Liczą się koła 26cali i rama kompatyblina z CroMo z grata, tak by przepakować część rzeczy do nowego. Biletu miesięcznego już nie kupuję. Koniec sezonu turystyki rowerowej - niebawem sezon transportu rowerowego.

Warszawiacy wiedzą o co chodzi - już od nowego roku podwyżka cen biletów ZTM. Pewnie konieczna, bo zdecydowanie jest w transporcie publicznym lepiej (zero ikarusów, punktualne pociągi i długie składy). Ale i tak fun z niskopodłogowego autobusu nie taki jak z roweru.
Kategoria roboczo

wzap
| 08:52 piątek, 19 października 2012 | linkuj No i ładne przechyły łapią. tak więc w środku dużo atrakcji:)

Ale teraz po podwyżce cen biletów, to już będą same Many i Solarisy;-)

| 08:46 środa, 17 października 2012 | linkuj I bardzo dobrze, że jeżdżą - taki folklor:) Tylko pewnie widziałeś techniczne MZA, więc też dobrze, że ludzi nie wożą. Stałych kursowych już chyba nie ma.

Pozdrawiam
wzap
| 13:45 wtorek, 16 października 2012 | linkuj Metro daje radę, jak jest:) Ale skm też może być, przynajmniej można sobie popatrzeć przez okno:) Choć jak zabudują linię ekranami akustycznymi, to prawie jak metro:)

lukasz78
| 13:00 wtorek, 16 października 2012 | linkuj Ja już od dawna z oferty ZTM nie korzystam, gdzie tam jej do roweru :) Tylko metrem czasem się przejadę, bo mieszkam 400 metrów od stacji metra, więc grzechem byłoby nie skorzystać raz na jakiś czas, ale to i tak tylko jakieś 2-3 razy w miesiącu :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwils