avatar Ten blog rowerowy prowadzi wzap z miasteczka Ursus. Mam przejechane 28766.66 kilometrów w tym 76.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.02 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy wzap.bikestats.pl

Poniedziałek

Poniedziałek, 16 lipca 2012 · dodano: 18.07.2012 | Komentarze 0

We wtorek wziąłem urlop z okazji wizyty rodzinnej. Pomimo poniedziałku pachniało zatem łikendem. Po pracy pojechałem coś zjeść na Wolę i zrobić tam zakupy. Po drodzę do Ursusa wstąpiłem do CH by kupić jakieś prezenty. Gdy wyszedłem padał deszcz, więc sobię trochę poczekałem. Gdy wyszło słońce, deszcz jeszcze padał, było zimno, bardzo zimno jak na lipiec. JEchałem wolno by się za bardzo nie chlapać, więc średnia wyszła słaba.
We wtorek dzień wolny od roweru, oczywiście z przyczyn poza meterologicznych - stary składak już wyjęty i czeka na descz:) A dziś jeżdżę bez względu na pogodę. Jak narazie jest bardzo ładnie, lecz pewnie będzie jeszcze padało, zatem dziś poruszam się moim młodzieżowym rzęchem, o czym będzie jutro.