avatar Ten blog rowerowy prowadzi wzap z miasteczka Ursus. Mam przejechane 28766.66 kilometrów w tym 76.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.02 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy wzap.bikestats.pl

Izdebno

Czwartek, 19 czerwca 2014 · dodano: 22.06.2014 | Komentarze 2

Przez Józefów, Błonie i Rokitno. Droga powrotna przez Milanówek. Dzienny rekord stali. Rekord prędkości stali. Połowa dystansu pod silny wiatr, druga połowa z wiatrem. Dystans nie powala ale przyjemnie czułem go w nogach. Nabrałem apetytu
Kategoria relax, trasa

wzap
| 20:55 wtorek, 24 czerwca 2014 | linkuj To jest prawdziwa jazda, dla samej jazdy. Jakie świetne samopoczucie bo wykręceniu większej liczby kilometrów. Te jeżdżenie transportowe po Warszawie to tylko namiastka.

PS. Śmiało polecam Ci ten olej. Robiłem odcinki po bitych, zakurzonych drogach i przywieranie kurzu minimalne, jak na te warunki to niemal żadne. No i wykręciłem już przeszło 100 km (zalecane przez producenta do zmiany oleju) i napęd działa cicho i sprawnie.
yurek55
| 21:16 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj Apetyt rośnie w miarę je...żdżenia:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciaob