avatar Ten blog rowerowy prowadzi wzap z miasteczka Ursus. Mam przejechane 28766.66 kilometrów w tym 76.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.02 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy wzap.bikestats.pl

Dojazd + zakup pedałów

Piątek, 30 sierpnia 2013 · dodano: 31.08.2013 | Komentarze 8

Krążenie po Woli z dylematem - platformowe czy zatrzaskowe. Stanęło na tajwańskim tanim exustarze. Za niecałe 130 zet niecałe 200g komplet. Taka waga w kategorii zatrzaskowych to już wydatek conajmniej 300 zł + mocowanie + buty.

Exustar platformowe © wzap
Kategoria roboczo

mors
| 19:56 czwartek, 26 września 2013 | linkuj "Co zrobić" - podsunąłem rozwiązanie z pierwszym komentarzu. ;p
wzap
| 04:21 poniedziałek, 2 września 2013 | linkuj Ten rząd cyfr też puściłem na urlopie biorąc singla z wypożyczalni i dla mojej rodziny też to była abstrakcja. Co zrobić - potrzeba jeżdżenia. Na gadżety kosmetyczne w stylu kask czy amor szkoda by mi było 10zł.
mors
| 15:05 niedziela, 1 września 2013 | linkuj Jak dla mnie do abstrakcyjne kwoty (jak za te rekwizyty)...
wzap
| 12:28 niedziela, 1 września 2013 | linkuj Zaszalałbym gdybym wziął zatrzaski za 300:) Byłem blisko, tylko drugie tyle za buty mnie zniechęciło. Najlepsze jest to, że teraz takie czasy, że nawet za tą cenę to może być bubel. W tym sezonie zarżnąłem już 2 parę pedałów, w tym jedne "markowe" typu VP czy wellgo, co to tutaj kosztują przeszło 50zet i ważą więcej niż 300g. Tak to się przynajmniej dynamiczną jazdą nacieszę.

PS Ten Tajwan to robi jednak Chinom różnicę, tzn. wpierając Tajwan nie wspieram Chin:)
mors
| 10:24 niedziela, 1 września 2013 | linkuj "Stanęło na tajwańskim tanim exustarze. Za niecałe 130 zet" - tanim?! Umknęło mi to słowo. ;)
Nie spodziewałem się po Tobie ;) no i jeszcze wspieranie Tajwanu/Chin...
| 10:22 niedziela, 1 września 2013 | linkuj No to trochę zaszalałeś.
Ja wyszarpałem ze złomowiska 2 pary za 15 zł (łącznie), plastikowe i bez łożysk, ale dobrze wykonane i po nasmarowaniu jestem z nich zadowolony (jedne jeżdżą w mono, a drugie w Huraganie). Trzepacko, ale jak tanio!
wzap
| 05:56 niedziela, 1 września 2013 | linkuj W sklepie Trybik przy skrzyżowaniu Ogrodowa-Dzielna. Rower dostaje niesamowitego przyspieszenie, czuć też odchudzenie przy podjazdach, lecz trochę niewygodne, bądź trzeba się przyzwyczaić, z racji małej powierzchni - jakoś niepewnie but leży.

Ideałem były by jednak zatrzaski o tej wadze.
yurek55
| 20:05 sobota, 31 sierpnia 2013 | linkuj Też bym sobie takie kupił. Gdzie można je dostać?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losie